I'm a soldier.

 
Jag älskar techno musik och dunk.
Jag blir jätte arg när folk säger att dom är fattiga men endå springer och köper dyr lunch ute och äter lunch ute varje gång, istället för matlåda hemifrån, vilket du sparar in HUR MYCKET som helst på.
Bland det bästa och underbaraste jag gjort i livet är att snorkla i klart vatten.
Jag älskar när jag och Felix håller om varandra och ligger i sked.
Jag hatar att jag har stora fötter.
Hatar golvet och golvet i duscharna på badhus.
Älskar all Disney.
Får min första egna lön snart!
Tycker det är otroligt vackert med graviditet.
ÄÄÄLSKAR filmen spirit.
Får ibland rysningar av folks tragiska uppdateringar / statusar på facebook.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0