Just a little bit to late.

Hallå! Slutligen hemma efter en underbar helg som vanligt när jag är med mannen! Det har ätits god mat,övningskörts,felix har fixat och donat med bilen, myst och kikat på stan lite! / Idag tog vi en runda till stan då Felix hade lite ärenden på en vårjacka vilket blev en vårväst och en jättefin tröja! Sen har jag nu precis kommit hem från min mor som kommit hem från L.A med en maaaassa shopping! Hur lika härligt är vell det varje gång?
Låg en massa högar till varje person med grejer när jag kom in till henne och mitt får ni se snart! Det är så bra att man har en mamma som är galen i att resa och gör det väldigt ofta så kan man beställa saker! yey! Imorgon är det måndag och ny start på veckan och jag hoppas den här veckan går fort så jag får helg snart igen! längtar tills den kommande underbara helgen! Har även imorgon körning med körskola för första gången, spännande!
Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0