nothing like L.A

I helgen har det mysts på Church Street IGEN, helt galet god mat, Bakat bullar och bara tittat på lite filmer,och idag har bara jag och Felix slappat efter min teori med lite balkong mys i solen med lite läskande smirnof.
Hoppas ni haft en bra helg för det har jag haft men nu är de liksom slut på det roliga och dags för jobb igen och ni börjar skolan förmodligen?.. och allt vad det är, men nu kör vi .. på onsdag börjar jag även helt med träningen igen och väldigt strängt ska det vara! Imorgon kommer jag vara upptagen och borta på en grej så bloggning kommer ni inte få förns imorgon kväll! Men nu ska det mysas här hemma med lite götta och lite spagrejs!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0