2013 ÅRET SOM VARIT.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp

Hur har ditt 2013 varit? Det har mestadels varit bra!
 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Säkert!

Blev du kär i år?  var redan!

Vilka datum från 2013 kommer du aldrig glömma?  23 juni med felix utomlands och många fler.

Vad är din största framgång 2013? Att jag klarade av att ta körkort på 7 månader vilket vi aldrig trodde. LYCKA!

Bästa köpet? Mina hunterstövar i början på året kanske.

Vad spenderade du mest pengar på? Sparar massor till resa - samt inredning och kläder skulle jag nog tro.

Gjorde någonting dig riktigt glad? massor,KÖRKORT!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Typ dont you worry child

 

Vem/vilka har du umgåts med mest?  Felix

 

Bästa minnerna från 2013? Turkiet, osv

Har du haft ett förhållande under 2013? japp♥

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? ja

Vad önskar du att du gjort mer? dontknoww

Vad önskar du att du gjort mindre? ätit masssa gött

Favoritprogram på tv? Orange is the new black,family guy, greys,PH

Största musikaliska upptäckten? vet ej

Vad gjorde du på din födelsedag? Invigde min lägenhet med alla nära och kära

Vad fick dig att må bra? Roliga aktiviteter,Felix och familjen

Vem saknade du?  min pappa..

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Att detta kommer bli ett slitigt år som jag ska kämpa med min kropp men det kommer samtidigt bli kul och allt där till och jag och mitt liv ska söka efter nya äventyr och resa och bara njuta av livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0