almost there

Hej! Denna bild är tagen för snart ca ett års en då jag fyllde 18 och då jag var helt nyinflyttad i min lägenhet! Detta år har varit väldigt bra och snart är jag 19, inte alls långt kvar faktiskt. 19 ingen speciell siffra alls men ye!
Kom nyss hem från en rajd med min syster Johanna då vi varit på Jula,ÖB och dollarstore.. älskar sånna där rajder! Jag var ute efter en ny hundkorg till min kära Fuji och sen blev de lite mer småtjaffs. Imorgon kommer ni kunna se lite julklapps tips till bror/pojkvän, Mamma,pappa och Syster/flickvän, så håll utkik! Tidigt imorgon ska jag till min andra syster Martina för en mysig frukost innan jobbet! Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0