friday

Såhär såg mitt fönster ut imorse!
Godkväll! Nu är det snöigt värre! Snön har kommit och jag känner vell lite sådär för den men så är det! Idag har jag jobbat som vanligt då och sen tagit en runda på stan där jag köpte en kjol samt lite småsaker som hårspännen,örengen samt glitterspray som jag sprayat kjolen med lite, verkligen jättefint blev det!
Imorgon ska jag och Felix baka igen och bara mysa hela helgen..Just nu sitter jag och Felix i soffan och kikar idol men ska slå på en julfilm nu medans pausen är, vem vill ni ska vinna?
Jag hoppas nog på Elin, tycker kevin låter lite för vanlig i rösten, det behövs något mer än så!
 Hoppas ni får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0