måndagen den 16 december

Hej på er! Måndagen är här och jag har precis kommit hem från jobbet och till jobbet idag när vi nästan precis öppnat kommer våra kära syster Petra hem från L.A , vi trodde inte alls hon skulle komma så tidigt men hon tog ett tidigt tåg! Så kul att se henne igen och alla samlade! Dom här dagarna hon är hemma kommer vi ha så roligt med mycket skratt och gos! Sitter nu och myser IHJÄÄÄL mig med VS showen, årets, äntligen alltså. Alltid decembers höjdpunkt! Om en stund ska vi träffas och käka lite middag hos min mor sen gå hem till mig för en fika! Sen blir det mycket tv tittande ikväll pga det är en bra tv måndag! Pirates of the caribean samt PH!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0