uppesittarkväll samt julafton

Oj oj va bra man har haft nu dom senaste dagarna, bara myst hela tiden. Härligt tid de här med julen!
Dagen innan jul var vi på uppsittarkväll hos min Syster Martina där vi blev bjudna på jättegod mat och gjorde julmustprovning och spelade ett julklapps spel, vilket var väldigt roligt! Sen julafton då? Underbart har allt varit god mat, underbar familj och fina julklappar! Fick pengar,sänglakan,presentkort,skor osv. Nu är julen slut och jag har precis städat upp lite här hemma. Snart är det dags att gå hem till mor min för att ha lite ekonomimöte som vi har, Ikväll blir det bara en luuugn kväll med filmer och mys! Hoppas ni haft en bra jul!
Håll utkik för bilder på mina nya UNDERBARA sänglakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0