Lördag den 20 juli.

Här var jag nyklippt kan jag tala om, skönt att ha så där ibland men sen växer mitt hår ut igen så jäkla snabbt så det är bra att och klippa sig sådär mycket ibland!
 
God morgon! Jag vaknade av att min syster ringde kl 9 och erbjöd amerikanska pannkakor till frukost, så jag tänkte JA! jag börjar ju endå med all träning totalt på måndag igen så lika bra att njuta in i det sista!
Nu har jag precis kommit hem och det blir en lugn dag men senare ikväll ska jag nog vara med Rebecca och vad vi hittar på får vi se! Jag längtar ihjäl mig som bara den till måndag för då får jag äntligen träffa Felix igen vilket var väldigt länge sen, sen sist! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0