so wake me up

God dag på er! provstartade dagen med att sätta på mig träningsskorna men fasiken va ont jag hade pga mitt skavsår så det blev inget, suck, väldigt ireterad blev jag! Därför istället fick de duschas och lite fräshning på det hela! Ikväll ska jag till mitt älskade Church street och äta med min kära vän Martina, sen efter är vi vell på 'sommarkväll' en stund! Tills dess ska jag få i mig en liten macka bara om jag ska få i mig det stora lasset mat som man får där, ska även plugga körteori i mängder. Föresten så har jag tagit mig ut på motorväg för första gången, och det är väldigt stort för mig så kul va? nu jäklar kör vi på! Drömmen för mig skulle vara att ta körkortet i oktober, but it's onlyyyy just a dreeeaaam.
 

Kommentarer
Postat av: wodday

du kommer klara körkortet hur bra som helst! blir riktigt imponerad hur motiverad och intresserad du är av de, lycka till! kraaam

2013-07-21 @ 14:13:53
URL: http://nattstad.se/wodday

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0