Tävling och turkiet

Hej! Har haft det super underbar här i Turkiet i 2 veckor snart med Felix , helt sjukt underbart! Om 2 dagar kommer vi hem och de känns skönt att kunna känna så efter 2 veckor .. det passar mig inte alls att åka en vecka , de är för mig att packa upp och helt plötsligt packa ner igen , äeh så 2 veckor har varit fantastiskt ! 

Tänkte även bärettta att jag är med och tävlar hos www.tovewaldemar.myshowroom.se om en Daniel Wellington klocka man kan vinna då! Så gå in och var med ni också! Vi hörs med bilder och en hel del information om resan när jag kommer hem! Går tyvärr inte att ladda upp någon bild från tävlingen jag är med i!


Kommentarer
Postat av: Elli

Jätte fin blogg! Skulle göra mig jätte glad om du tittade in på min blogg krammisss

2013-07-06 @ 12:52:53
URL: http://shiny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0