A lovely summer day.

Hej på er! Idag har det varit en bra dag som vanligt då det är kanoooon väder! Har vart fint väder hela dagen och man blir så lycklig! Vaknade tidigt och slängde på mig bikinin och sola i några timmar då vi sen åkte och köpte lunch. Felix jobbade med doms kök dom håller på att rustar och sen till middag blev det grillat! En underbar dag och kväll och man bara pratar om Turkiet varje dag om hur bra man ska ha det! Det kommer bara att bli tufft att vara borta från Fuji i 2 veckor, har bara vart det en gång förr! Hoppas på fint väder imorgon också så kanske jag går ut och äter med min mor och min bror på något mysigt uteställe! Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0