Träning och resultat!

Jag hade tyvärr ingen bra bild för något resultat! Men kan bäretta att jag verkligen ser skillnad! Mina ben har blivit smalare, jag har fått en fastare och plattare mage vilket jag strävar mest åt! Fått höra så himla mycket under hela min tid nu sen förra sommaren ungefär ett års sen att jag har blivit så smal och det är ju precis det jag vill höra och det är toppen! Jag har nog lång väg kvar men absolut kommit jättelångt bara såhär! Jag trivs såååå mycket mer i den här kroppen såklart än den jag hade då jag vägde 8 kilo mer förra sommaren, vill aldrig gå tillbaka till den kroppen igen. Jag har lärt mig att man bara måste bestämma sig, om man vill det och det är ditt mål, finns ju så mycket olika mål, men mitt just nu fram till Turkiet och ungefär 3 veckor bakåt har ju varit och är ju att inte röra en enda onyttighet,
och det går jättebra, självklart är det väldigt tufft ibland!
Vad är det jag gör för träning? - Jag går ut och går ungefär 2-3 långpromenader i veckan,
och gör sit ups varje kväll och springer på band så ofta jag kan då det bandet finns hos min pojkvän!
Det här sättet jag kör med tycker jag är ett av det bästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0