Dance my tears away.

 
/ Bild 1 - Hunters,Bild 2 - En skjorta jag provade,
Bild 3 - Träningströjan jag köpte,Bild 4 - Det jag fick med mig hem! 
Hej readers! Idag vaknade man upp av fint väder igen..mycket sol nu! Och det blir man ju lika glad över varje gång, så jag bestämde mig för en långpromenad till jobbet då jag märkte hur varmt det faktiskt var idag, jätte skönt var det verkligen! Efter jobbet så åkte jag ner på stan och kikade lite och provade lite saker men med mig hem fick jag en efterlängtad snygg vanlig tränings/funkions tröja som man kan ha om man inte tex vill bara gå i linne,En mascara,en ögonbrynspenna och en fin ljusrosa löpare vilket är en duk.
Ska ju ha lite ljusrosa detaljer till sommaren i lägenheten har jag tänkt, kommer bli superfint!
Nu väntas risgrynspudding och sen övningskörning! Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: nattstad.se/johannanathalie

Tack så mycket, har lagt till dej i favoriter ;D

2013-03-25 @ 18:51:30
URL: http://nattstad.se/johannanathalie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0