Everything I do, I do it for you.

Hej på er! Sitter för tillfället nyduschad och nyinsmörjd i soffan med ett nytt avsnitt av DH.. bra sätt att avsluta helgen på i min ögon! Idag har dagen bara bestått av promenad till Felix och väl där direkt ut och övningsköra med både han och Cajsa.. Sen har vi bara ätit mellis och sen stack han på träning och jag hem! Ny vecka imorgon och vad är planerat  hitills? Jo 2 körningar,laga en underbar maträtt med mor på tisdag, Sen försöka få in lite promenader här och där! Så får vi se vad resten av veckan bjuder på .. 11 dagar tills lov! Och jag ska snart någon dag ta mig ner till affärn för att köpa påskgodis för att lägga i mina påskäggs som ska ges bort! Brukar ni få påskägg?

Ha en bra början på veckan nu!


Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

skönt med träning!

2013-03-17 @ 21:52:51
URL: http://psremembermee.blogspot.se
Postat av: FELICIA

Mums det där såg gott ut!

2013-03-17 @ 22:54:28
URL: http://fames.se/felicias

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0