Sweet Candy.

Ny vecka imorgon, och det känns faktiskt väldigt bra just för att ja vad kan ni tro? Nästa helg kommer bli en toppenhelg med all god mat och påskfirande OCH för att då är mitt mål nått igen, då är en hel månad klarad igen och jag får äntligen sätta tänderna i godis! Det är rena drömmen för mig nu för tiden som har ett sådant extremt sockerberoende men kan behärska det och verkligen bestämma mig, Jag älskar verkligen allt onyttigt och godis, kan vara bland det bästa som finns, men någon måtta får det såklart vara ibland och det är just därför jag kör som jag kör! För vissa såklart är det alls ingen match att hålla sig från godis en längre period osv, men de är en utmaning för mig som är så beroende och har vart det hela mitt liv! Men nu äntligen nästa fredag får jag dricka den dära ljuvliga påskmusten och äntligen få njuta av godis med en stolthet i kroppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0