Vem är jag?

Ny blogg och ny start och jag är jätte nöjd med allting! Tänkte bäretta lite om vem jag är!
Jag heter Julia och är nybliven 18 åring och bor i Gävle! Har precis flyttat hemifrån till min egna lilla lägenhet som jag stortrivs i! Jag älskar inredning och allt som har med skönhet att göra som gele naglar t.ex. På min fritid är jag en hel del med pojkvännen som jag har vart tillsammans med sen 3 år tillbaka 27 april! Hänger även med vänner och gör lite olika aktiviteter och har min lilla chihuahua Fuji som är döpt efter ett berg i japan som nu blir 3 år i maj,och är min lilla underbara glädje spridare! Jag är anställd på Party Queen här i Gävle vilket är en maskeradaffär och partyaffär- Där har jag ett heltidsjobb och det är helt otroligt att kunna ha möjlighet att få det som 18 åring!
Det är lite om hur och vem jag är! Hopppas ni stannar och fortsätter följa mig här!

Kommentarer
Postat av: Frida - itsfrida.devote.se

Ohhh det verkar ju superkul att jobba i en maskerad och party affär!! Något jag skulle kunna vara anställd i, hehe!! (:
Vad säljs i en sån affär? Svara gärna in min blogg är du snäll, då jag inte ser svaren på kommentarerna. Kram <3

2013-03-18 @ 18:43:16
URL: http://itsfrida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0