What makes me happy?

♡ När jag vet att det är en fredag dagen därpå.
♡ När jag är med min pojkvän.
♡ När jag ska göra en trevlig aktivitet med vännerna.
♡ När jag ser min lilla Fuji må bra och leka med andra hundar.
♡ När jag har roliga saker planerade.
♡ När man hjälper till och den andra verkligen uppskattar det.
♡ Att få massage.
♡ Att jag har värdens underbaraste familj.
♡ Att jag och min familj är en familj som reser väldigt mycket.
♡ När jag vet att jag har ett stort äventyr framför mig.
♡ När min pojkvän bärettar för mig hur mycket han älskar mig och att jag gör han lycklig.
♡ När jag får äta på Church Street.
♡ När man verkligen blir kär i ett plagg och kan köpa det.
♡ När man ser att sina sparkonton till det man sparar till - växer!
♡ När jag får äta en massa godsaker.
♡ Varje gång jag får vakna med Felix.
♡ När jag bakar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0