10 maj.

Hej! Hemma efter en jättebra överaskning som var hur speciell och underbar som helst!
Vi gick ut och väntade kl 12 utanför min port, då Martina och Erik kommer för att köra oss någonstans, sen plötsligt kommer min andra syster Johanna iklädd som rödluvan.. då fick vi oss en första gissning hmm..
Sen satte vi oss i bilen och åkte mot Sundsvall hållet och några gånger under resans färd fick vi då ungefär 4 kuvert med olika ledtrådar på vad vi skulle göra, det var allt från låtar vi skulle lyssna på och titta på bilder osv, Väl sen förstod vi att vi åkte upp mot järvsö zoo och där trodde vi vell att vi skulle få gå en runda på zoot, men nej utan då fick vi ett papper där all information stod vad som innebärde med 18 års överaskningen.. Bo på varghotell! Fönstrerna går nästan ner i backen och man är öga mot öga med vargen, och ni som känner mig kan ju tänka er hur jag kände?! Älskar vargar! haha.. Att bo på hotellet innbärde att man fick ha ett sådant härligt rum med vargar omkring och få vara i parken på natten hur mycket man ville själv utan personal, väldigt speciellt men kul var det! Riktig upplevelse att få vara vargar så nära! Självklart göttade vi ihjäl oss medans vi hade våra ögon på vargarna! Vi fick en fullproppad korg med öl,cider,chips faktablad om vargar,kikare osv. Jag är jättenöjd med överaskningen och dom här djuren är så otroligt vackra och mäktiga så detta borde folk prova på, rekomenderar verkligen detta!
  http://www.jarvzoo.se/  Bo på varghotel!

Kommentarer
Postat av: wodday

gud vad kul för dig Julia ! det är du verkligen värd

2013-05-12 @ 20:26:31
URL: http://nattstad.se/wodday

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0