HELGEN.

Hej! Söndagen är här och jag sitter i mysbralla och bara myser av att inte göra någonting, Felix åkte nyss då han ska hem och övningsköra och träna. Tidigare har vi storstädat min lägenhet och ätit lunch och nu tar jag en välbehövlig vila i soffan! Helgen har varit toppen då det har varit mys på skybar, underbar utsikt,dit ska jag absolut igen! -  1 års kalas för Alice! Och grillmys i kolonin i uuunderbart väder! Nu idag väntas bara chillning och övningskörning ikväll! I veckan ska jag äntligen slinga och fixa mitt hår hos frisören! Sen får vi se vad veckan mer har att bjuda på!
 
Fråga - Åh superfin bikini, vart kommer den ifrån?
Svar - Bikbok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0