en bra helg

Godkväll! Jag har haft en toppenhelg! I fredags var jag med min kära Felix och vi åkte sedan och bowlade med, Patrik, Maja, Martin och Elin och discobowlade, vilket var faktiskt riktigt kul! Hoppas på att göra någon annan trevlig aktivitet med dom igen sen! På lördagen alltså igår var vi ju på After Dark och det var faktiskt väldigt roligt och snyggt med allt glitter och glamour dom hade på sig! Efter det blev det middag på kalles! Jätte trevlig kväll!
Och nu är det söndag och jag sitter mätt hemma efter en bra kväll hos min syster som fyller 23 år idag! Grattis!
Nu samlas hela flocken - och då menar jag verkligen HELA , eftersom Petra är hemma , till jul nästa gång! UNDERBART! Ska ha så fruktansvärt mysigt med långa kvällar med skratt och götta och bara familjen nylen humor! Kan inte bli bättre. Nu väntar jag på mannen och då blir det solsidan! Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0