weekend

Godkväll! Kom precis hem från kalasfirande hos min syster Martina som fyller år idag,Grattis!
Jag har haft en bra helg som började med Gabriella, där tillbringade jag natten och vi bara mös med film och hundarna och lite fotboll! Har sedan vart med Felix och sitter nu och väntar på han, då ska vi nog kika på solsidan i efterhand och bara mysa! Allt är minsann ett evigt mys jämt! Var tidigare en runda på stan idag också för att få köp lite presenter och julklappar. Jag gillar att vara ute i tid!
Veckans planer? Hitills så är det bio på tisdag då det är hunger games night äntligen! Sen nästa helg är det blir det trevligheter igen med lite grejer som jag tar upp senare! Hoppas ni haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0