baby i going down

Haha rolig app jag brukar roa mig med!
Godkväll! Kom hem från jobbet ganska nyss och är ganska trött faktiskt.. har inte fått fredags känslan idag faktiskt hmm.. Iallfall så sitter jag med Fuji och myser i soffan och vi ska bara vara hemma och mysa vid idol ikväll! Ska hämta mamma senare ikväll också.. nu agerar man minsann chaufför! Jag köpte min skänk/bänk igår och jag och Felix fick ihop lite lådor igår men imorgon ska vi fortsätta,och ni ska sen få se!
Ska även jobba imorgon så fullt upp - Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Maya Lundberg

Har ny tävling i bloggen finis, kika in! Är de bra annars?:-) kram

2013-10-13 @ 14:29:44
URL: http://mayaalundberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0