fråga angående körkort osv.

Snacka om myser här hemma, senare ikväll ska jag åka och hämta mamma, sen bara hänga framför tvn resten av kvällen! Imorgon är det FREDAG, yey . det alla älskar.. och jag ska vara med Felix och vi får se vad vi hittar på.. antar bara en myskväll hemma med någon god mat sisådär!
Fråga - Hur pluggade du till ditt körkort?
 
Svar - Eftersom jag inte hade någon alls möjlighet till att klara av ett riktigt prov som alla andra gör så gjorde jag ett muntligt, och det gjorde jag för att jag inte klarar av ett annat och har det inte alls lika lätt som andra. Men till frågan då.. hur pluggade jag? jo för att jag skulle få göra detta muntliga prov lärde man även plugga på ett visst sätt och det var att ha muntliga teori lektioner med en lärare och det hade jag! En jätteduktig lärare som har hand om sånna som 'jag' som har det lite svårare. På en muntlig lektion gick hon och jag igenom körkortsboken tillsammans men muntligt ihop och hon SKREV ner allt jag inte kunde på papper, till slut hade jag ju en massor av papper jag hade att plugga på , och det var dom jag pluggade på. Papprerna hade hon skrivit skriftligt ner till mig varje lektion vi hade. Men dom som vill ,får bara inte göra ett muntlig bara sådär utan man ska ha massa papper och ha svårt för sig osv och ansöka om man får göra ett sådant, så en hel del krångel är det innan. Så med dom här lektionerna jag hade med henne plus att möjligheten fanns till ett muntligt prov gjorde så jag klarade allt som hade med provet att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0