körkorts fråga

fråga - Vad fick du på testet? Hur fick du köra upp? Vad fick du göra?:)
 
svar - Om du menar på teoriprovet så fick jag 57 och man ska 52 rätt för att klara det av 65.
På uppkörningen fick jag åka lite mot högskolan och igenom där och hålla koll på 30 skyltarna där osv,sen åka lite mot E4 stockholm,sedan lite i andersberg för att backa lite runt hörn och mot centrum sedan igen.
 
Detta klarade jag galant och fick väääldigt bra betyg vilket är suuuperroligt! Nu har jag körkort och vilken lycka det  är! Detta trodde jag aldrig! Nu väntas bara att jag får hämta ut körkortet någon gång i veckan! 
Vilken underbar helg och 'körkorts' dag jag haft med en massa firning och middag på church street med familjen och massa fina presenter! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0