helgen

Godkväll! Haft en suverän helg igen med hur fint väder och värme som helst! I fredags var jag som sagt på bio med några kompisar på The other woman.. lite besviken men den var ganska rolig, ganska överdriven så de blev lite jobbigt men helt okej! En solig dag i lördags var det och jag och Felix firade vår 4 års dag med en goood middag på Church street och en jättegod drink! Sedan bion Pompei, Den var faktiskt väldigt bra - Hemsk men bra! Söndagen var bara en slapp dag i solen som sken och hängde ganska mycket ute i värmen, Senare på kvällen bakade jag och Felix syster cup cakes! Otroligt goda!
Nu är det måndag och jag har precis ätit en bra middag och ska bara mysa med en bra Tv måndag!
Senare i veckan blir de grillning på sista april och täby i slutet av veckan!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0