påskhelg

God eftermiddag! Jag har haft en TOPPEN helg med mycket värme och sol!
Fredagen började med grillning hos felix familj med släkt -  med ootroligt god mat , vilket var jättetrevligt!
Fick unna mig lite gotta denna helg så de var väldigt bra! Lördagen vaknade vi upp och solen sken och vi drog oss länge men till slut var det dags att åka till min släkt ute på eskön för att fira påsken då, med påskmat vilket jag älskar och sol och godis! Söndagen var de bara att slappa och lite fotboll och mysa! Har verkligen haft en mysig helg, gillar påsken. Har också vart blond i 1 år nu. Nästa helg kommer också bli en bra helg hoppas jag då de ska firas lite! I veckan kanske jag går på 50 dagars vi får se, på fredag ska jag på bio med några
tjejer på premiären av The Other Woman, verkar väldigt roande! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0