vi går mot hösten

Hej! Vi går verkligen mot hösten, de skiftade om bara på en dag. Jag har haft värdens tuffaste och dåligaste sommar, jättetråkigt verkligen men så är det , hoppas de går mot bättre tider och ser verkligen fram emot september som kommer här snart, Som jag längtat. Förmodligen kommer jag lägga ner bloggen helt och hållet snart. Martina min käre vän gick precis hem nyss och jag ska nu kika på idol. Paradise har också börjat vilket jag tycker är väldigt underhållande, väldigt speciellt program och töntigt egenltigen men jag gillar det! Höstens början med tv program börjar bra! På onsdag blir jag äntligen fin i håret igen och denna gång
ska jag köra på  ( kall blond ) vi får se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Anniz

Hejsan,
Jag tävlar just nu ut en valfri Todiefor bikini på blogg.
Kika in och var med och tävla om en perfekt julklapp till dig själv!
God jul :)

2014-12-11 @ 20:16:00
URL: http://anniz.se/
Postat av: lightroomnef

"https://adobe.com/" - Adobe Lightroom is the most controlling graven image editing software in the secondment of photographers, with hundreds of thousands of effects and presets within reach on the internet.

You can download Lightroom from Adobe’s website.

"https://en.wikipedia.org/wiki/Adobe_Lightroom" - Adobe Lightroom presets supporter you to redact your photos in relate but by means of doing a fortune of the work after you. You can unaffectedly test old-fashioned a pre-defined power, while keeping your original facsimile and reverting break to it at anytime.

You can use:
Lightroom Presets for Wedding Photography
Lightroom Presets for Baby and Family Photography
Lightroom Presets for Headshots
Lightroom Presets for Senior Portraits
Lightroom Presets for Landscape
Lightroom Presets for Nature Photography
Lightroom Presets for Food Photography
Lightroom Presets for Car Photography
Lightroom Presets for Real Estate
Lightroom Presets for Product and Fashion Photography

And a "https://mrlightroom.com/shop/mockups/poster-mockup-5x7-landscape/?attribute_pa_license=extended-commercial" - Poster Mockup 5x7 Landscape - Extended Commercial
for everyday shooting.

2021-07-06 @ 12:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0