alla ♥ dag

På fredag är det alla hjärtans dag. En dag jag verkligen älskar, jag har turen att ha en pojkvän jag kan dela den med vilket är UNDERBART och vi ska ha det så mysigt. Men även om jag inte hade det så älskar jag verkligen den här dagen, jag sprider verkligen kärlek den här dagen till alla jag älskar och bryr mig om. Jag tycker mycket om att ge presenter till nära och kära den här dagen och tala om för dom hur mycket jag älskar dom tex. Ovan har ni lite tips på va jag kanske skulle tycka va bra som present eller liknande! Självklart ger man kärlek till dom man älskar nästan varje dag men endå, den här dagen är till för ännu mer och en alldeles egen dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0