Helgen.

Godkväll! Nyss duschat och kommit hem från Felix då han skulle på träning men kommer tillbaks sen!
Själv har jag haft en underbar helg som vanligt, i Fredags var det ju alla hjärtans dag som sagt och ni såg ju hur underbar lilla Felix hade varit, Senare på kvällen åt vi på resturang och bara hade det underbart! I lördags så tog jag,Felix och hans föräldrar oss till Hemlingby för att gå i spåret där bara, var verkligen skönt och fick så många minnen, var jättelänge sen jag var där! Sen åkte vi till Valbo en stund och kika lite och söndag har bara vart en slappdag, Imorgon börjar jag mitt nya liv igen, och jag ser fram emot det! - Vill bara att den sista förkylningen ska gå bort nu så jag kan köra fullt ut! Hoppas ni haft en bra helg! I veckan ska
jag nog träffa några kompisar och sen får vi se mer vad som händer! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0