mina 2 stora drömmar

Detta ska jag bäretta för er, är 2 av mina stora drömmar! Först och främst otroligt vackra videos som ni ser ovan.  Första filmen visas Iguazu fall, som ni ser har massor av olika vattenfall i olika höjder! Så fruktansvärt fint. Hit ska jag verkligen åka nån gång och detta kan man se i brasilien, så nån gång ska dom här drömmarna bli gjorda! Båda dom här sakerna vill jag göra från helicopter! Älskar natur! Den videon längst ner är den största drömmen som har varit de ganska länge nu, att flyga över en regnskog som sagt! Den upplevelsen att få flyga över bara gröna berg och skogar och floder, får rysningar bara jag tänker på det! Sen kan man ju undra vilken regnskog i världen man ska flyga över, men kanske i brasilien och flyga över Amazonas, för runt Amazonas floden är det ju regnskog. Så 2 drömmar i en resa! Denna resa som sagt kommer jag göra någon gång i mitt liv! En dröm! Ta en titt på filmerna! OOOtroligt vackert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0