bestämt

Som ni kanske förstått kommer jag inte vara hemma när alla tar studenten för det kommer vara för jobbigt för mig eftersom jag själv inte kommer ta den , så den perioden kommer vara extremt jobbig för mig, men då bestämde vi oss för att åka bort under dom ca 2 veckorna innan och på studenten! Men vart skulle vi åka? Vi velade mellan allt möjligt, skulle vi åka till något varmt land och bara sola och bada? inget jag känner så extremt för. Skulle vi åka på en weekend resa? /  Vi var mycket nära på att ta USA men då min syster har ganska så fullt upp med kurser osv med hennes jobb så vi skulle inte hinna umgås med henne så mycket samt annat. Så med mycket vel fram och tillbaka mellan massa ställen och resemål får det nu bli Turkiet igen.. vilket inte alls lockar mig då jag vart där och inte är min typ av resa, och då kanske man tänker varför åka då då? Jo bara för att hålla mig borta, och då får det bli såhär! Samt även för att jag då sparar in massa pengar så jag kan förmodligen åka med Felix kanske till New York maj/juni 2015!
Vilket vi verkligen vill göra tillsammans!
 
Så då spar jag in massor på de men får endå vara borta under studenten samt vila och ha de bra.
Men efter vi kommit hem och landat på Arlanda åker vi direkt till Jeff min bror i stockholm alltså för att bo där och vara där i 2 dagar och shoppa ihjäl oss eftersom det inte alls finns någon lockande shopping i Turkiet!
Detta tror jag kommer bli bra och härligt, klart det kommer vara kämpigt
för mig på studentdagarna men jag får kämpa mig igenom det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så du ska inte vara med och fira att Felix tagit studenten?:(

2014-01-30 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0