hur gör jag?

Nytt år och fräsht! Självklart tänker man ju lite extra det här med träningen då. Man har ju ätit en hel del götta samt julmat osv på senaste men nu äre andra grejer som gäller, Jag har börjat med mina långa promenader igen som jag tappar otroligt mycket vikt med, samt byta ut kolhydrater i ungefär varannan middag/lunch - jag byter alltså ut potatisen till middagen till enbart sallad och vad det nu är till, fisk eller kyckling tex?
Det känns jätte bra och kommer funka fint! Sen så till de här så äter jag ju ingenting alls onyttigt, inte ens popcorn eller liknande eller juice osv, Något man får ta sig ( jag alltså ) om dagen är ungefär en näve med lite nötter, vilket jag verkligen rekomenderar, finns jätte bra påsar på LIDL som man kan slinka ner i handväskan istället för att ta något annat tjaffs. So now we lose weight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0