sista januari

Imorgon har jag bott här i 1 år, och jag älskar det! Så fruktansvärt fint Conny gjorde de här till mig!
Imorgon är de som sagt min tur att fylla 19 år, och de blir lite besök och bara en hel dag med mys! Det kommer bli en bra helg! Angående frågan om att jag inte kommer fira Felix på hans student dag, ja så kommer det vara och jag är så ledsen över det så jag vill inte ens prata om det. Att han kommer springa ut -  till bara hans familj men att det kommer fattas någon, ursh det gör mig otroligt ledsen. Men jag måste tänka på mig, jag kommer inte kunna vara hemma och höra allt och se allt. Därför åker jag bort och gör något roligt för mig och kommer sedan hem och allt är över.
Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0