det var inte mitt fel

Hej! mycket som varit nu på senaste. Dom senaste 3 veckorna har varit dom tuffaste och vidrigaste veckorna i mitt liv. Så äre, gått och blivit starkare. Idag är jag kär i ett soffbord jag vill ha, idag har jag fått haft lite pirr och hämtat ut en fin vas efter 2 veckors väntning. Imorgon ska jag göra naglar, i över morgon ska jag gå till frissan och få lika nyfixat hår som på bilden. Nystart ich ny fräshning. Om ca 20 dagar kommer min syster hem, om 24 dagar är det Juli fest. Nu är jag värd att ha det bra, det måste få bli så.  Bloggen i fortsättningen? ja lite till och från säkert eftersom de inte är min grej längre riktigt, vi får se - när de finns något intressant enligt mig själv att lägga upp kommer jag komma med det annars kanske inte, i senare framtid kommer jag ta bort den.
hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0