nästa drömboende

Självklart har man ju sina drömmar och mål och vad man kanske vill senare i livet! Jag kanske alltid kommer bo i min lilla etta jag bor i idag men det vet man ju inte! Min nästa drömmars lägenhet är en stor 2:a som är ljus och vit som ni ser på bilderna och högt i tak! Så fruktansvärt fint! Finns inte super många sådana i Gävle men lite grann, dyra såklart också men ingenting är omöjligt, denna lägenhet skulle jag såklart vilja dela med Felix och testa på det. Jag fullkomligt älskar det vita och det höga taket och ljuset och fönstrerna! Riktigt vackert! Allt handlar om vad man vill lägga pengar på och vad man vill göra och har för mål! Om några år kanske man är redo att flytta ihop och flytta helt, kanske inte till någon sån här fin lägenhet men man har sina drömmar, och det är  verkligen inte omöjligt! Dom här bilderna är iallafall verkligen inspiration för mig och en ljus dröm!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oki

2014-09-23 @ 12:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0