confessions

 
Tycker verkligen inte om när t.ex folk tar upp något den vill ha / eller göra,sen tar personen bredvid upp allt den vill göra och allt direkt precis när den andre tog upp det. 
 
Festar och dricker inte ofta. Inte så stort behov.
 
Ibland kan jag ge en människa som jag inte alls känner elr sett förr elr liknande
en komplimang om jag känner så.
Tex om jag tycker en tjej är otroligt vacker då har jag oftast talat om det för henne.
Gud va folk skiner upp då!
 
Jag är fruktansvärt rädd för att bli sårad.
 
Jag älskar äventyr!
 
Har aldrig ätit en ben&jerry.
 
Jag shoppar helst själv.
 
Jag tycker det är väldigt roligt att läsa andras bekännelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0