drömmar och semester

Just nu vill jag bara ha en stor resa att se fram emot. Jag tycker att det är svårt att välja vad man ska åka någonstans när man vill så mycket,man vill se något anurlunda och nytt. Jag och min käre pojkvän funderar mycket på vart vi vill åka nästa gång och det ligger lite på thailand eller USA, men det är väldigt svårt att åka till USA pga måste ta sig överallt med bil osv. Mycket att tänka på! Men jag vill bara ha en ny stor resa med min älskade Felix inplanerad och bokad! Jag vill åka på motorvägarna i L.A och vara påväg mot ett stort shoppingcenter samt glida in över L.A och landa på LAX och jag vill bada och snorkla från båten i thailand. Jag vill se florida som är något nytt för mig. Beror helt på vad man söker för resa. Riktigt svårt, vill iallafall köra på en stor resa nästa gång jag ska resa. 20 bast eller äldre så då jäklar. Vill ha något att se fram emot och ska bli så kul och underbart när vi väl åker! Är så galet sugen på semester och bad och bara strosa
omkring någon annanstans i världen med den bästa jag har. LÄNGTAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0