kosläpp

Hej! Helgen lider mot sitt slut och det ska jag snart avsluta med havregrynsgröt och bachelorette!
Idag ringde klockan tidigt pga jag,Erik,Martina,Johanna och Alice skulle på kosläpp! Jag hade aldrig varit på de innan och tyckte de skulle bli väldigt roligt, jag som älskar djur så otroligt också så för mig var det självklart att hänga med långt bort i skogen till någon bondgård! Kl 11 släpptes kossorna ute efter kanske ca ett halvår inne, den glädjen dom hade med skutt och stång och
hopp var så härligt att se! Roligt med en liten utflykt! Vill nog absolut göra det här nästa år också.
Mycket folk och enormt lerigt baraså att ha stövlarna på var ett  bra val!
När jag kom hem så tog jag och Jolle en långpromenad, nu är jag verkligen trött efter dagen och
ska bara mysa nu med bachelorette som sagt och sova tidigt. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0