new in

Hej! Har precis kommit hem och hunnit landa lite efter 2 dagar i stockholm. Har verkligen vart trevligt! Precis sånt här jag älskar att åka bort i 2 nätter och se nya grejer / områden och bara chilla och mysa! Vi har både vart in till stockholm och täby centrum, det var i täby vi bodde. Som ni ser fick jag med mig en underbar ljusrosa klänning just i min smak! Tänker mig en par ballerina,lite gyllenbrun och blond så äre klarrt. /  Sen 2 silver ljusstakar från IKEA där vi stannade på vägen hem en sväng i Uppsala. Precis dom jag velat ha, jättenöjd! Sen fick jag även med mig lite kuddar,ljus osv. Jättemysiga dagar i täby. Nu ska jag bara ta det lugnt och sen kommer Felix igen och vi tar de nog bara lugnt resten av helgen! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0