om att älska

Har ganska så nyss kommit ur duschen då jag var väldigt skitig efter att ha hjälpt mor min i kolonin hela dagen lång i gassande underbar hetta! Det har verkligen vart underbart väder och färg har man fått! Har rensat ogräs så in i bomben nu så är helt mör i händerna. Men när jag steg in genom min dörr här hemma låg denna i ett paket, äntligen kom den, har väntat ett tag! Har velat köpa denna bok länge och härom veckan slog jag till! Älskar hennes texter och jag känner mig så hemma i hennes texter och vad hon skriver. LIKE IT. Ska mysa ihjäl mig med boken senare! Imorgon är de helg igen och de ska tydligen bli
fint väder i helgen så vi får se vad som hittas på! Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0