selma city spa

Eftersom jag är ganska äventyrlig av mig och gillar att göra saker och planera saker, lite mer än andra.. 
Så har jag nu bokat en spanatt till mig och min käre pojkvän tills när vi ska till stockholm 2 dagar i augusti. Jag älskar verkligen massage och härliga spa-n osv så för mig är detta verkligen pirr! Och det här hotellet med takvåning med pool på kunde jag inte stå emot, vi båda älskar massage så jag tror detta kommer bli superbra och att vi kommer ha det riktigt romantiskt och underbart! Eftersom vi inte ska ut och resa något denna sommar eller liknande får det bli en liten weekend i stockholm medans vi sparar pengar till
en stor resa vi kommer antagligen göra sedan.Visst ser det vell härlig ut?
Mycket härliga bilder kommer det bli! Något att se framemot blir det här! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0