tomorrow it's friday

Sitter väldigt hungrig i soffan just nu men så är det! Ska snart göra gröt och bara mysa med någon film.
Har tidigare idag jobbat och sen solat och ska snart gå till mor och ladda mobilen.. min laddare funkar inte så därför blir de heller inte så mycket bilder, och jag har alltid tyckt de är kul att skriva av mig här på bloggen men börjar tröttna lite nu efter några år. Vet absolut att jag kommer sluta blogga senare iallfall då jag kommer till en viss punkt i livet. På bild ser ni 3 underbara klänningar! Färgglada och fina!
Imorgon fredag ska jag och killen på bio och bara mysa,
Lördag blir det förmodligen kalas för lilla Alice som blir 2 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0